wtorek, 5 lutego 2013

Najgorsze za mną

Na szczęście weekend już się skończył i najgorsze egaminy już za mną, a co najważniejsze wszystkie zdane:)
Czekaja mnie jeszcze dwa. Jeden jutro a jeden w sobotę.
Ten jutrzejszy to mam nadzieję, że to będzie tylko formalność, a sobotni jest z obsługi programu, więc tez nie muszę się uczyć.

Wczoraj K. wrócił bardzo późno z pracy i dzisiaj zapowiada się, że tez tak będzie.
Może w ten weekend uda mi się trochę odpocząć.
 
Tyle co zdążyłam wyzdrowieć, to dzisiaj znowu mnie jakiś katar dopadł. To chyba po wczorajszym spacerze, bo Miki za nic w świecie nie chciał do domu wracać i przerywać fascynującej zabawy psimi kupami, a ja zmarzłam strasznie:/


Co do psich kup to całkiem osoby temat, ale uważam, że jak ktoś decyduje się na pupila to powinien po nim sprzątać, i kropka. Ja nie chodzę i ludziom pod oknami nie śmiecę, w żaden sposób, ani nie zostawiam śmieci ani odchodów żadnego członka mojej rodziny.




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...