czwartek, 11 września 2014

Rozkładane łóżko piętrowe

Ostatnio większość wolnego czasu spędzam na przeglądaniu sieci w celu wyszukania jakichś fajnych mebli do pokoju chłopaków.

Na dniach przyjedzie nasz stolarz i będziemy zamawiać szafę.

Z braku miejsca docelowo stanie u nich łóżko piętrowe. 

Jak na razie najbardziej do gustu przypadło nam to:
zdj. tu

Macie jakieś doświadczenie z takim łóżkiem, lub innym piętrowym dla dzieci?


W trakcie wyszukiwania łóżka trafiłam na takie cudo:

zdj. tu
 
Na początku moim zachwytom nie było końca i chciałam od razu(a było koło północy) jechać, szukać i kupować.

Jednak teraz po dłuższym zastanowieniu to chyba bałabym się, że ten mechanizm kiedyś zawiedzie i łózko samo się złoży wtedy kiedy nie będzie trzeba.

Gdyby mi ktoś dał gwarancję, ale taką na bazilion%, że nie zawiedzie to już dzisiaj bym po nie jechała, choćbym miała na plecach je przytargać, a tak to pozostaniemy przy naszym zwyklaku. 

12 komentarzy :

  1. Super alternetywa dla małych pomieszczeń . Podoba mi sie ale rzeczywiście ja też bym sie bała że sie samo złoży ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ja tez nie do końca ufam takim mechanizmom.

      Usuń
  2. no niby super ale ja bym się na takie nie zdecydowała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie "niby super" a po głębszym zastanowieniu nie do końca.

      Usuń
  3. cena od 5000 pln

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to jak dla mnie cena zaporowa, ale u nas i tak już stoi Ikeowy standard:)

      Usuń
  4. Wow, świetne rozwiązanie pozwalające zaoszczędzić sporo przestrzeni. Dobrze trafiłam, bo akurat szukam porady. Interesuje mnie kanapa rozkładana z pojemnikiem na pościel dla moich maluchów. Nie wiem na jaką się zdecydować. Kilka modeli znalazłam tu: http://e-zimpaz.pl/pl/c/Kanapy%2C-sofy-i-wersalki/40 ale kompletnie nie wiem co wybrać, pomożecie? Może coś z tego, może coś zupełnie innego?

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie piętrowe łóżko kojarzy mi się z więzieniem, niestety ;/ Jak dla mnie nie ma nic lepszego niż łóżko drewniane 140×200 cm, które jest porządne no i przede wszystkim duże, a co za tym idzie - wygodne! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie duże łózka są wygodne, wiem, bo teraz właśnie takie mam, ale, gdy byłam mała mieszkałam w pokoju z bratem i nie było innej możliwości. Tym bardziej, że był to bardzo mały pokoik. Najczęściej właśnie dlatego ludzie decydują się na łóżka piętrowe: brak miejsca w pokoju i dwie osoby, które muszą się w nim zmieścić.

      Usuń
  6. Moim zdaniem jest to super rozwiązanie. System rozkładania na pewno jest w jakiś sposób blokowany. Jeśli wyroko wyposażone jest w materace z pianki termoelastycznej kupiłabym je na 100% :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W pokoju moich dwóch synów zdecydowaliśmy się wstawić łóżko piętrowe. Zdecydowaliśmy się na to przede wszystkim ze względu na powiększenie przestrzeni użytkowej w pokoju. Oczywiście na łóżkach musi być pościel minecraft. Prawdziwy hit dzisiejszych młodych chłopaków.

    OdpowiedzUsuń
  8. Teraz pościele są prawie tak ważne jak łóżko :) Ale nie ma co się dziwić jak mamy tak piękne pościele dla dzieci

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...