czwartek, 28 lutego 2013

W poszukiwaniu idealnego biustonosza do karmienia

Zaczynam poszukiwania jakiegoś fajnego biustonosza do karmienia.
Szukam czegoś wygodnego ale i trochę sexy.

Oczywiście taki biustonosz przeznaczę na trochę późniejszy okres karmienia, bo z doświadczenia wiem, że na samym początku najlepszy jest taki zwykły "szmaciak", a takie to już mam- zostały po karmieniu Mikiego.

Jak na razie zaciekawiła mnie oferta Melissy. Mają dość duży wybór naprawdę ładnych staników i bardzo atrakcyjną rozmiarówkę, bo obwód od 60 do ponad 100 i miseczki chyba do L.

Oferta Alles też jest ciekawa. Mają trochę mniejszą rozmiarówkę ( ale niema tragedii), ale rekompensuję to większy wybór modeli do karmienia i niektóre są naprawdę boskie. 

Wszystko wygląda super na ich stronach, ale zastanawiam się jak w realu.

Nie mam doświadczenia w kupowaniu biustonoszy przez internet, uważam, że powinno się go pomacać i przymierzyć, ale trochę się porozglądałam i w mojej okolicy nie znalazłam żadnego sklepu, który oferowałby chociaż częściowo taki asortyment.
 Trochę się boję, że nie trafię z rozmiarem i wyrzucę pieniądze w błoto.

A Wy jakie macie doświadczenia z kupnem bielizny przez internet? 
A może miałyście kiedyś coś od którejś z tych firm lub  możecie polecić coś innego.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...