wtorek, 5 lutego 2013

AA eco


Wczoraj wykorzystałam chwilkę wolnego wieczoru, jak już K. wrócił z pracy i pojechałam odpocząć na małe zakupy:)
Były to w większości zakupy spożywcze, ale udało mi się przemycić coś dla siebie:)
Powiem szczerze, że do zakupu najbardziej zachęciło mnie opakowanie, zwykłe tekturowe bez zbędnych foli i plastików, nie ma też żadnych ulotek, tylko niektóre informacje umieszczone są na wewnętrznej stronie kartonika :)
Krem jest dość gęsty i przez pewien czas czuć go na skórze, ale dla mnie nie jest to problemem, bo nie muszę rano szybko wyjść z domu. Co do działania to po dwóch aplikacjach niewiele można powiedzieć, jedyne co zauważyłam to, że chyba pomoże na moją przesuszającą się ostatnio skórę:)  
Oczywiście Miki pierwszy się do niego dobrał i przetestował;)



Opis  ze strony AAeco:

Pielęgnacja skóry naczynkowej wymagającej ochrony
  • Krem wzmacniający zawiera organiczny ekstrakt z pomidora, który skutecznie chroni skórę przed szkodliwym działaniem promieniowania UV oraz zanieczyszczonego środowiska.
  • Witamina C wpływa na poprawę szczelności naczyń krwionośnych.
  • Wartościowy olej jojoba przyspiesza regenerację komórek skóry oraz łagodzi podrażnienia.
  • Przeznaczenie: Do skóry naczynkowej, wymagającej ochrony.
  • Stosowanie: nanieść na uprzednio oczyszczoną skórę twarzy i szyi.
  • INCI: Aqua, Dicaprylyl Ether, Parfum, Caprylic/Capric Triglyceride,  Diisostearoyl Polyglyceryl-3 Dimer Dilinoleate, Coco-Caprylate/Caprate,  Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Glycerin, Hydrogenated Castor Oil, Helianthus Annuus  Seed Oil Unsaponifiables, Solanum Lycopersicum Fruit Extract, Magnesium Sulfate,  Glyceryl Caprylate, Citric Acid.
0%
olejków eterycznych, parabenów i innych konserwantów, oleju mineralnego i pochodnych ropy, naftowej, silikonów, alkoholu, glikolu propylenowego, etanoloaminy, ftalanów, karminu, glutenu, syntetycznej kompozycji zapachowej, substancji modyfikowanych genetycznie, PEG, SLES, barwników syntetycznych

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...