środa, 20 lutego 2013

Awaria c.d.

Administracja wyznaczyła wymianę rury na przyszły wtorek.
Normalnie jak się dowiedziałam to myślałam, że mnie krew zaleje.
A przez ten tydzień to co? mam siedzieć i patrzeć czy nasze likowanie nie przecieka, Bo my tylko tak na chwilę zakleiliśmy jakimś klejem 1-sekundowym, żeby noc przespać.
Na nasze pytanie co mamy zrobić jak zacznie się lać babka odpowiedziała, że ona już zrobiła wszystko i jak chcemy coś przyspieszyć to musimy kontaktować się z firmą remontową z którą współpracyją.
Na szczęście okazało się, że właściciel firmy to jakiś znajomy znajomego i wymiana rury może być jutro z samego rana:)))
Na początku mieli już dzisiaj rano naprawiać, ale jakaś pilna awaria wypadła.
Jestem zadowolona. jeden dzień mnie nie zbawi, a jak sobie pomyślę o czekaniu do wtorku to... brrrrrrrrrr.
Dzisiaj jeszcze czekamy na telefon kiedy będą meble, bo trochę się poprzestawiało, ale może w piątek, może w sobotę.

Mam nadzieję, że już się nic nie pozmienia, bo Miki jest u Mojej mamy i tak już strasznie za nim tęsknię.
Nawet kombinowałam czy dzisiaj nie pojechać na jeden dzień( jutro z samego rana muszę być tutaj), ale bałam się, że Mikiemu tylko nastrój pogorszę i może być ciężko jak będę musiała dzisiaj wracać.
Już się nie mogę doczekać, aż Go zobaczę i przytulę.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...