niedziela, 10 lutego 2013

Zmęczona ale zadowolona

Nareszcie skończyła się sesja:)
Wczoraj miałam ostatni egzamin, niezbyt byłam zadowolona z tego jak mi poszło, ale okazało się, że zdałam:)
Ta sesja poszła mi chyba najlepiej z dotychczasowych, chociaż nie była najłatwiejsza a ja nie umiałam się zmobilizować i skupić.

Prosto po egzaminie pojechałam do rodziców i świętowaliśmy urodziny brata.
Ostatni rzadziej niż kiedyś jeździmy do Nich na całe weekendy, i mimo całej przyjemności płynącej z tych wizyt, wracam  z nich zmęczona. Może zmieni się to jak tylko będzie cieplej i będzie można całe dnie spędzać na powietrzu.

Teraz muszę wypić pyszną herbatkę( choć wolałabym lampkę dobrego wina, ale to może za rok) i wyleżeć się w aromatycznej kąpieli, a może nawet uda mi się wcześniej położyć spać i nabrać sił przed kolejnym tygodniem:)
 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...