poniedziałek, 3 lutego 2014

Sprzedaję książki :)

Po spisaniu kilku list zabrałam się do realizacji celów.

Jednym z głównych celów, oprócz zorganizowania się, jest uporządkowanie naszej przestrzeni, pozbycia się zbędnych przedmiotów.


Na pierwszy ogień poszła biblioteczka. Zaczęłam od tego miejsca chyba dlatego, że było najmniej problematyczne i najłatwiej było mi to ogarnąć. 

Porządki nie zajęły dużo czasu, bo większość książek których już nie potrzebowałam pozbyłam się podczas przeprowadzki, ale mimo wszystko znalazłam jeszcze kilka takich do których nie zamierzam wracać.


Może Wam coś przypadnie do gustu.










Książki są używane tylko przeze mnie i są w bardzo dobrym stanie, po jednym przeczytaniu. Wyjątkiem jest ostatnia, która nosi trochę więcej śladów użytkowania, te najbardziej widoczne przedstawiłam na zdjęciu.

Książki sprzedaję poniżej połowy ceny z okładki, w większości przypadków jest to ok 1/3 ceny.Cena jest umieszczona na zdjęciu.

Gdyby Was coś zainteresowało to proszę o kontakt na maila.


Niedługo biorę się za porządki w szafach chłopaków i swojej i tam pewnie też wygrzebię coś na sprzedaż:)

1 komentarz :

  1. Pomysł ze sprzedażą książek ma sens, w końcu w ten właśnie sposób możemy sprawić, że przeczytane przez nas tytuły trafią w ręce nowych właścicieli.:) Ja jednak jestem osobą bardzo sentymentalną i często wracam do moich ulubionych powieści. Przed totalnym bankructwem ratuje mnie jedynie moja ulubiona księgarnia internetowa, w której zawsze znajdę ciekawe, tanie książki. Jest tam nawet cała sekcja tytułów w cenie 1 zł!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...