niedziela, 2 marca 2014

Share week 2014- czyli co ja polecam

Share week 2014 jest to już trzecia odsłona akcji zainicjowanej przez Andrzeja.

Jej głównym celem jest polecenie innym autorów blogów i vlogów, których my sami cenimy.
Zasady są bardzo proste i możecie przeczytać o nich tutaj .

A to już moi ulubieńcy(kolejność przypadkowa):


  Najbardziej lubię cykl "perełki tygodnia", ale na każdy wpis czekam z niecierpliwością



 Jestem wielką fanką tego co Hally potrafi wyczarować z kilku szmatek:) Sama jestem, a raczej moi chłopcy  są posiadaczami jej szyciowych cudeniek:)
 


 Moje najnowsze odkrycie:)
Na pewno będę stałym gościem na tym blogu, a zaczęło się od jednego z wpisów poradnikowych o Photoscape.



Każdy wpis to tylko kilka słów, ale zawsze trafionych w samo sedno:)



Uwielbiam Jej zdjęcia Majuszki:)



 Czyta się tak lekko, że zawsze mi mało:)



To jest tak na prawdę tylko mały wycinek miejsc w sieci do których chętnie zaglądam i jeszcze wiele blogów powinno się tu znaleźć, ale podzielę się nimi z Wami innym razem:)

4 komentarze :

  1. Do szminki chętnie zajrzę, nie znałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za to wyróżnienie:)))Sama chyba powinnam zrobić takie podsumowanie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)))
      Ja miałam nie lada problem z wybraniem tylko kilku, więc w przyszłości pewnie jeszcze kilka razy coś podobnego opublikuję:)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...