piątek, 7 marca 2014

Koktajl na pochmurny dzień

U nas dzisiaj pogoda mało słoneczna, w sumie to całkiem pochmurna.
Jakoś tak szaro i ponuro.
Próbuję sobie jakoś energii dodać.



Koktajle owocowe robię często.
Raczej nie korzystam z przepisów, tylko wrzucam do blendera te owoce na które nikt się nie skusił, a których termin przydatności do spożycia nieubłaganie dobiega końca.
W taki sposób powstał i ten, jednak jego smak na tyle przypadł mi do gustu, że powtórzyłam go już kilka razy i postanowiłam się nim z Wami podzielić.
Może i ktoś z Was zakocha się w nim podobnie jak ja:)




Potrzebne są:
2 duże lub 3 mniejsze pomarańcze
kiwi
mały banan
pół dużego lub jedno małe mango

ja nie dosładzam, bo ogólnie raczej mało słodkie lubię, ale można dosłodzić:
miodem
cukrem trzcinowym
lub suszonymi daktylami:)






Wszystko wrzucam do kielicha i w kilka sekund mój dzień robi się trochę bardziej słoneczny:)

Polecam:)


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...