niedziela, 24 marca 2013

książkowe zakupy

Książki  najczęściej kupujemy przez internet, więc opłaca się kupować kilka na raz, bo koszty przesyłki se wtedy nieodczuwalne.
Tym razem oprócz książek dla Mikiego kupiliśmy tez coś dla maluszka i coś dla kuzynki Mikiego Magdy.
Ja "Smaczny elementarz..." najchętniej zostawiłabym dla siebie, ale chyba jednak będzie na prezent.
Co do książek Mikołajka to na razie dostał "Wiosnę na ulicy Czereśniowej" i od razu dołączyła ona do hitów wieczornego czytania.
Pozostałe będziemy Mu dawkować, bo okazji w najbliższym czasie będzie kilka.

3 komentarze :

  1. Też kupuję książki hurtowo :) Najczęściej w księgarni selkar, bo ceny są dużo lepsze niż w empikach i innych stacjonarnych księgarniach. Uwielbiamy ulicę czereśniową:) cudowne książeczki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlaczego nie trafiłam tutaj wcześniej??nie wiem:(
    Jesteś rocznik 84??? bo ja tak:) A synuś ile ma lat?? Przepraszam za ten wywiad środowiskowy ale jestem ciekawa...i Częstochowa to miasto w którym mieszkałam i pracowałam jakiś czas:)Mam sentyment...A książki też kupujemy hurtowo przez internet...Elemera mamy i my ale Wiosny niestety jeszcze nie:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przeszkadza mi taki wywiad:) Chętnie odpowiem:)
      Tak, jestem rocznik 84. Miki ma 2,5 roku a lada moment spodziewamy się drugiego synka.
      Nie pochodzę z Częstochowy ale mieszkam tutaj już prawie 10 lat a mój mąż prawie 20, więc już się zadomowiliśmy, chociaż chyba nie jest to nasze wymarzone miejsce do życia.
      Co do książek to Miki jeszcze wszystkich z poprzedniego zamówienia nie odstał a ja już mam ochotę zamówić następna porcję:)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...