sobota, 2 marca 2013

Bio-oil na rozstępy


Wczoraj korzystając z kilkuzłotowej obniżki ceny kupiłam Bio-Oil, który ma mi pomóc w walce z rozstępami.
W poprzedniej ciąży mimo nacierania się różnymi specyfikami przeciw rozstepowymi, nie uchroniłam się niestety przed pojawieniem się dwóch brzydkich kresek.
Jak zgubiłam brzuch ciążowy stały się one prawie niewidoczne, więc nie były wielkim problemem.
Jednak teraz gdy mój brzuszek osiągną już dość pokaźne rozmiary.
Od początku ciąży stosuję jakieś kremy i oliwkę, ale dałam się skusić na coś nowego.
Gdyby nawet na rozstępy jakoś specjalnie nie podziałał to może chociaż pomoże na moją odwodnioną ostatnio skórę.
Jak na razie użyłam go dwa razy i jedyne co mogę powiedzieć, to to, że dobrze się wchłania.


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...