wtorek, 24 września 2013

deszczowa koszulka

Pogoda coś ostatnio deszczowa i już całkowicie jesienna.
Ja postanowiłam trochę ubarwić nasze dni i stworzyłam dla Mikołajka koszulkę z kolorowym deszczem:



 Jakiś czas temu podczas zwykłych zakupów w Biedronce natknęłam się na pastele do tkanin. Były w zestawie z koszulką. Koszulka miała być w rozmiarze dziecięcym, w domu okazało się, że ten dziecięcy rozmiar to 150. Kupiłam zwykłą tanią koszulkę i postanowiłam sprawdzić czy mi coś z tego wyjdzie, bo do prac manualnym to ja beztalencie jestem.

Na początku trochę sobie kontury ołówkiem naszkicowałam, żeby całkiem beznadziejnie nie wyszło.
Okazało się, że to nie takie trudne, chociaż pomimo tego, że starałam się dosyć dobrze naciągnąć materiał to i tak chwilami się trochę marszczył.

Z efektu jestem zadowolona, wręcz bym powiedziała, że jak na mnie i na to, że to był mój pierwszy raz to wyszło arcydzieło;)

Już nie mogę się doczekać, aż Mikołajek z przedszkola wróci i zobaczę koszulkę na modelu:)






10 komentarzy :

  1. też mam pastele do tkanin i czasem coś stworzę, choć jak patrzę na realizacje innych mam... chyba jednak farby do tkanin dają lepszy efekt! :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wydaje mi się, że farby byłyby lepsze. Zastanawiam się też nad zakupem pisaków.

      Usuń
  2. Hmmm, jeszcze nie trafiliśmy na takie.... świetna metamorfoza koszulki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie wygląda efekt jak na prawdziwie pomazanej kredkami kartce. Tylko co zrobić z nie zużytą resztą? Ja póki co maziam sobie czarną farbką i jestem w miarę zadowolona, choć spiera się tałatajstwo. Jeszcze pokombinuję, może znajdę jakiś nowy sposób, mniej brudzący :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na inny efekt liczyłam, ale ten jest fajny i naprawdę wygląda jak pomazane kredkami.
      A na niezużytą resztę mam kilka pomysłów np może z Mikim zrobimy koszulkę dla taty:)

      Usuń
  4. Świetny pomysł i jaki fajny efekt!!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...