czwartek, 15 maja 2014

Misiu Zdzisiu

Chłopcy ostatnio dostali małą grę Misiu Zdzisiu.



Prezent trochę na wyrost bo przeznaczony dla dzieci 6+, ale Miki już robi z niej użytek i traktuje ją jak domino:)


W pudełeczku niewiele większym od pudełka zapałek znajdujemy 9 kwadratów, a na każdym z nich są cztery połówki Misia, czyli albo nogi, albo głowa w różnych kolorach.
Cała zabawa polega na tym, żeby ułożyć kwadrat o bokach 3x3 kwadraty, tak żeby wszystkie obrazki do siebie pasowały.


Niby banalne, ale są tylko dwa takie prawidłowe ułożenia.

Ja jak na razie nie znalazłam jeszcze ani jednego, a gra jest z nami już tydzień i próbowałam to zrobić już wiele razy.

Wydaje mi się, że jest to fajna propozycja dla nieco starszych dzieciaków niż moi chłopcy, ale ich pięcioletnia kuzynka walczy z nią chętnie:)


Pozostając w temacie, to najnowszy numer Dziecka można kupić z grą od GRANNA. Do wyboru są dwie: Puzlino i Memino-przeciwieństawa.

Oczywiście nie byłabym sobą gdybym nie skorzystała i nie kupiła. Ja kupiłam Puzlino z myślą o Wiktorku, ale też jeszcze chwilkę musi poczekać. Grę w stylu Memino już mamy, o TAKĄ.
Cena gazety z grą to chyba 13 zł, więc chyba warto:)


2 komentarze :

  1. fajne te gry! I muszę się zorientować co do tej z gazetą, dzięki za cynk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszukaj, u nas wczoraj jeszcze ich było wszędzie pełno więc pewnie znajdziesz:)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...