czwartek, 14 listopada 2013

Nowy tron Wiktora

Nasz władca dorobił się nowego tronu:)
Zastanawialiśmy się nad kupnem krzesła do karmienia już od jakiegoś czasu.
Ile ja stron w internecie poprzeglądałam, ile się opinii naczytałam, ale wybór padł na jeden z najpopularniejszych, najprostszych  i nie ukrywajmy najtańszych modeli.
Jak na razie zauważam same plusy tego krzesełka. Pasuje nam do wystroju, nie zagraca a co najważniejsze sam użytkownik jest bardzo zadowolony, bo może siedzieć, obserwować i jeść na naszym poziomie:))



4 komentarze :

  1. mamy identyczne krzesełko i też jesteśmy zadowoleni:)) a Władca uroczy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mieliśmy takie i długo było w użytku - nie tylko do jedzenia, ale malowania, wycinania, klejenia z ciastoliny itp. itd. Dla mnie ważne było też, że jest bardzo łatwe do utrzymania w czystości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że nam też długo posłuży:) To, że tak łatwo jest go utrzymać w czystości to oczywiście wielki plus:)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...