sobota, 4 sierpnia 2012

no wysokich obcasach

Jak chodzić na wysokich obcasach?
Ja już nie pamiętam:/
Jeszcze nie tak dawno wysokie obcasy nie były dla mnie problemem. Na studiach inżynierskich przechodziłam w obcasach całą zimę i nawet chodzenie po oblodzonych chodnikach nie sprawiało mi trudności, bo w chodzeniu po świeżym śniegu były pomocne:) 
Teraz gdy mam założyć takie buty to już miesiąc wcześniej zastanawiam się jak dam radę i ćwiczę chodzenie po mieszkaniu, a że za tydzień idziemy na wesele to teraz też siedzę w obcasach i do tego mam "super modny powyciągany dres" -wyglądam zabójczo;)

1 komentarz :

  1. Those shoes are too cute!

    If you like it, follow my new up and coming blog on Bloglovin'. Let me know in the comments, so that I can follow you back ;)

    LA By Diana Live Magazine

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...