wtorek, 27 marca 2012

B.B.

Już od jakiegoś czasu szukałam czegoś co mogłoby zastąpić podkład np. gdy wychodzę z Mikim na spacer lub na zakupy, gdy ani nie mam ochoty ani czasu na makijaż. Ten krem spełnia moje oczekiwania. No może poza tym, że rozświetla całą twarz-również nos;) , który muszę przypudrować. Trochę się zastanawiałam czy go kupić, bo kiedyś miałm coś podobnego z Nivea, ale nie byłam zadowolona bo robił brzydkie brązowe plamy.  Ostatecznie do zakupu przekonała mnie cena (15 zł). I jak na razie nie żałuję.


2 komentarze :

  1. Dobrze wiedzieć, bo też zamierzam kupić. Dobrą rzeczą jest też to, że jest w tubce, a nie w słoiczku:)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez noszę się zamiarem zakupu tego kremu... Jednak jakoś zwlekam... nie mialam nigdy tego rodzaju kosmetyku i nie wiem czy warto. Ale cena faktycznie jest atrakcyjna więc może zaryzykuję. Chodziło mi o to, żeby zastąpic tym kremem fluid, zacząc używac czegoś lekkiego na wiosnę i lato. Na szczescie mam dobrą cerę więc niewiele trzeba tuszować, korygować.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...